הלוויה מצמררת • "בורא עולם, תודה לך על הפיקדון"

    קובי פינקלר 1 Comment on הלוויה מצמררת • "בורא עולם, תודה לך על הפיקדון"
    12:53
    19.05.24
    רחל פסטג No Comments on לאפשר במקום להשתדל: רחל בולטון במסר עוצמתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו (חמישי) מובא למנוחת עולמים, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל שבירושלים רב סרן יוחאי קלנגל, מפקד הפלוגה המסייעת בגדוד צבר של גבעתי שנהרג אמש מירי טיל נ"ט על הרכב שבו נסע בגזרת הר דב.

    אביו יוסף אמר בהלוויה כי "כשם שאנו מברכים על הטוב, כך אנחנו מברכים גם על הרע. בורא עולם, תודה לך על הפיקדון שנתת לנו במשך 25 שנים ושבעה חודשים. היית חייל ומפקד טוב ואהוב. לאחר מלחמת צוק איתן חזרת ואמרת שהדבר הכי חשוב לך זה שהצלחת להחזיר את כל הפלוגה הביתה בשלום. גם במשימה של אתמול, שבה נפלת, הלכת כדי לשמור".

    אמו ספדה את בנה ואמרה כי "רק השם יודע כמה פחדתי מהדפיקה הזאת בדלת, והנה הגיע הרגע שבו החיים שלך מתהפכים. כמה שאני גאה בך על מה ועל מי שאתה. חיים שלי, גיבור שלי, עכשיו אתה גיבור של כל האומה. ככה הכל נגמר ברגע אחד. איך אפשר להיפרד מילד? איך נפרדים מילד כזה מדהים? זה לא אנושי. בבקשה תשמור מלמעלה על מה שנשאר לנו. סליחה ומחילה".

    הלויתו של סמל ראשון דור ניני, לוחם בגדוד צבר, בן 20 ממושב שתולים תתקיים ביישובו בשעה 15:00 הוא השאיר אחריו הורים ושלושה אחים.

    יצוין, כי מהתקרית אתמול עדיין מאושפזים חמישה פצועים אחד במצב בינוני והיתר קל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      החיזבללה לא מבינים כמה אנשים סובלים מחייל אחד כולה שנהרג אבל אין מה לעשות-זה עם ישראל!!!!1 ואצל הערביים-פחות אחד יותר נחמד…. לא מענין אותם אחד מהשני! אז הם לא מבינים מה זה בשביל ישראל לאבד חייל!!!!!!1
      אז שווה להם שיבינו וגם אם לא שילכו לאלףףףףף י'מסריחים!